anniversary ticker

Daisypath Anniversary tickers

baby ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, September 28, 2009

Feeling better Now !!

alhamdulillah, i'm feeling much better now....
meaning, my loya2 dh makin kurang dan saya dh dapat buat keje dgn lebih baik....
dah boleh masuk dapur dan buat keje2 umah.....
dah bersemangat kembali untuk buat keje2 di sekolah....
selera makan pun dh semakin baik.....
pendek kata, everything dh back to normal....
cuma sometimes tu, loya2 tu ada dtg balik...tapi frekuensinya dah sangat kurang....
apepun mmg saya bersyukur sangat.....
yang paling best, saya dh dapat rasa baby gerak2 dlm perut :)...
the most wonderful feeling ever !!!!
next week, saya nk gi scan di Vision College kat Kelana Jaya...
kat situ, bole scan dengan imej 3D...so bole nmpak jelas baby dlm kandungan.....
dan InsyaAllah kalau nasib baik, bole dapat tahu jantina baby sekali :)


sekarang ni saya tengah busy dengan perancangan untuk program selepas PMR...
a lot of things to do....kene plan program untuk tempoh sebulan....sampai dh kering idea memikirkan pengisian untuk budak2 ni.....apapun paperwork dan surat sumer dh ready....pengetua pun dh approve...cuma nk buat meeting dengan cikgu2 lain yang terlibat je.....

jap lg after school nk gi cari hadiah...hari ni besday ayah mertua....so saya ingat nk beli something untuk dia :)

got to go.....

No comments:

Post a Comment